tisdag 28 februari 2012

Endorfinerna sprutar

Jag säger bara GOSPEL. Vilken underbar måndagkväll. LarsLisa som leder Jönköpings Gospel gör ett superarbete. Men å andra sidan är sångarna i kören duktiga. Tänk att välbefinnande gör att det spritter i kropp och själ. Trots en begynnande förkylning och värk i kropp så är sång en bra medicin. Jag är tacksam att jag får vara med om den här upplevelsen. Nu ska jag iväg och hänga på låset för att inhandla biljetter till konserten den 13 maj. Sedan en välbehövlig harmoni och avslappning i 34-gradigt vatten. Axlarna behöver komma ner några cm. Recept för kvällens middag kommer under eftermiddagen. Något så enkelt som en 80-talsrätt. Kassler m ananasringar och ris. Men icke med grädde utan havregrädde. Ha en underbar dag alla ni som heter Maria.

3 kommentarer:

  1. Hej! Följer din blogg, men har svårt att få iväg mina kommentarer, det strular jämt...gör ändå ett nytt försök för jag vet hur kul det är att få lite feed back:-) Kramar / Marre

    SvaraRadera
  2. Ps. Fick skriva om 4 gånger innan det funkade...:-) men skam den som ger sig

    SvaraRadera
  3. Jag har också problem. Men jag lär väl mig så småningom. Testa laxpuddingen, den är så god. Oscar älskar den. Men vilken mat älskar han inte. Kram

    SvaraRadera